torek, 8. julij 2008

¤SarA¤




ja... sara...sara je zgovorna "punčka"...rada jo mam tud tko k tajo...skp igramo rokomet in se full štekamo...21.4.,je bla stara 13 let.rojstnga dneva ni praznovala =(... drgač pa jo mam full rada, pa moja full dobra(najbolša) prjatlca je...saro učasih kr neki pič in je tečna pa žalostna...učasih je pa tko vesela&nasmejana&otročja, da kr nemorm povedat, kuk jo ma tkrt rada...je zgovorna bikica...živi v boštanju(soseda od taje)...ma mlajšga brata denisa.zalublna je pa bla v mojga brtrančka gapija =). drgač, se mi pa zdi, da ni čist nč več zalublna...kai še o sari vem?hm...rada nos minike,ampak še vseen pr njej prevladujejo špotna oblačila...ja nwm...to naj bi blo to...če bo kei nouga o njej, vam povem =). sara je tak bikc, k te vedno sprau u dobro volo... v njeni družbi ti ni nkol dougcajt...najraj se pa smeje... xDpa tud fotogenična je...
lada jo mam <3
eva

Ni komentarjev: