sreda, 23. april 2008

tekma=)





kako smo kei dons? hehe... dons sm bla kr dobr,s polnimi pričakovanji na tekmo xD! no nj vam povem, da smo zmagal=)!!! brežce za 1 gol sevnco pa kr za...kuk že? aja za 11 al 10 golov!lol! s saro smo pobrale medalje...js za najbolšo igralko, sara pa za najbolšo strelko=)! bravo za naju, hvala pa tud naši ekipi in vodji janji pungerčar=)!na tekmi je blo carsk...s savnčankam smo se zastople(na moijo srečo)!!! u šol pr slouki, mi je učitlca kr spis pobrala iz cšodja(vrjetn ji je biu kulškiii :P)!!! s saro pa tajo smo na pouno si pisale pozvezkih=)! s saro mamo že 4 zvezek! kuliš, a ne? pa tud dons sm ji dala me to yuja=). k sm ji ga dala me je sarčika kr objela=)!kako lepo,a ne? jš pa nism zalublna =(...al pa po možnosti sm!!!juhu!! aja...eva, a si zamirla tjaši?
Moja ljubezen je velika, moja ljubezen je vse, kajti nihče te ne more ljubiti močneje kot moje srce

čau
eviii*

Ni komentarjev: