torek, 22. april 2008

brez naziva =) lol*




in...kako ste kei dans? js sm še kr...ampak tjaša, mi je dons povedla tako novico, da skp padš... =Srekla je , da hod s simsom =)itak, da to ni misnla resn, ampak je hotla vidt odziv eve kotar =) sorč eva=)!!! to je bla fora!!! rabš od simsa slikco? aja... tist za komentar, sm ti pa iz jeze pisala...xD dons je pa dež=)!!! kul a ne? dež nai pada, sam da ti maš mene rada...=)jutr pa rokometna tekm u sevnc...jeej!!! dons sm kupla me to yuja za sarčiko(za njen rojstn dan=)!!!wiii!dons na rokometu, je blo še kr...vete kai upažam...? to, da je špelika(švab) zadnje čase full zakon, isto vela za eviko(kotar)...trenutno brez lubezni =S...no nč...
ajd
čau
moi nou podpis: lol ------------------------------------------------------->
evchy*

2 komentarja:

Špelca. pravi ...

hvala evcha.sam NI ME TREBA HVALT.Jutr ma da si mi fotogenično.OK?????

eva* pravi ...

če je bla tist fora okol simsa...sem pa tjaši zamerla ne teb!ti si tut ful carska=)